Topic: zesenveertig

46 leden en nooit 1 online kom op dames en heren.

hmmmm 46 leden. 46 waar doet me dat aan denken hahahahaha Valentino Rossi yes nog zo'n topper

is over nagedacht he

Re: zesenveertig

Heb geen idee weet alleen dat ie motor GP kampioen is.

46????

Aantal overwinningen.

Groet Hondahok

Hondahok wrote:

Heb geen idee weet alleen dat ie motor GP kampioen is.

46????

Aantal overwinningen.

dit meen je niet ben jij de enige ter wereld die niet weet dat dat zijn nummer is?
hahahahahahahaha yes ik heb hem gevonden. flauw he wink

Nee hoor ik volg de MotoGP niet dus dat is niet zo vreemd, las vanmorgen dat Ferrari hem nog steeds wil hebben voor in de derde auto. tongue Kunnen ze nog meer klagen dat t te druk is tijdens de kwali roll

Groet Hondahok

Ja het zou inderdaad te druk worden met meer auto's maar valentino in een ferrari is wel vet hoor moet Alonso maar het veld ruimen hahahaha. cool  cool

Hoewel ik geen fan ben van Alondo is het een goede coureur die wil winnen. Heb hem liever dan de politiek correecte Massa.

Maar zijn wij de enige die hier komen kijken?

Last edited by Hondahok (22-04-2010 08:03:29)

Groet Hondahok

Ben nog steeds bezig met wat oude forum mensen op te trommelen, maar iedere keer laten ze het alleen bij kijken. Veel posten is natuurlijk een stuk gezelliger ^^

En geef mij maar liever Alonso en Massa btw. Wil die kwal van een Rossi noooooooit in de F1 zien!

erikbestaatal wrote:

46 leden en nooit 1 online kom op dames en heren.

hmmmm 46 leden. 46 waar doet me dat aan denken hahahahaha Valentino Rossi yes nog zo'n topper

is over nagedacht he

De ontwikkeling van de nieuwe website heeft vertraging opgelopen en ligt op dit moment tijdelijk stil. We verwachten dat zodra de nieuwe website in zijn geheel af en gelanceerd is, dat het aantal leden en bezoekers gestaag zal toenemen.

Aan ons de taak om ervoor te zorgen dat de nieuwe website aanslaat bij de bezoekers. Komt goed.